blog blog .

blog

لوله استیل 304

عناصر موجود در ساختار لوله استیل 304
18% کروم، 8% نیکل و 2% کربن در ساختار لوله استیل 304 وجود دارند.
ویژگی های لوله استیل 304
این لوله زنگ نمی زند و به همین علت در صنایع مختلف به کار می رود. این ویژگی موجب شده تا از لوله های استیل 304 برای ساخت حفاظ و نرده استیل خارجی و فضاهای باز و مکان های مرطوب استفاده کنند. ضمن اینکه این لوله برای ساخت نرده استیل استخر و پله استخر و نیز در ساختمان های کنار دریا و مناطق مرطوب به کار می رود. یکی دیگر از ویژگی های لوله استیل 304، مقاومت آن در برابر فشار است. این ویژگی موجب می شود تا تغییر شکل ندهد و در اثر گذر زمان رنگ آن تغییر نکند. از ویژگی های دیگر این نوع لوله می توان به مقاومت آن در برابر حرارت و انجماد اشاره کرد. لوله های استیل 304 قابل بازیافت هستند و به راحتی می توان آنها را تعویض نمود. زیبایی چشم گیر لوله های استیل 304 موجب شده تا به عنوان یک وسیله دکوراتیو در محیط های مختلف به کار رود.
وزن لوله استیل 304
وزن این نوع لوله با توجه به ضخامت، قطر و اندازه لوله تعیین می شود. با افزایش قطر و ضخامت لوله، وزن آن نیز بیشترمی شود.
لوله استیل
لوله استیل 304
ابعاد لوله استیل 304
این نوع لوله با قطرهای متفاوتی تولید می شود. از آن جمله می توان قطر 51، 38، 25، 16 ، 73 و 102 را نام برد. لوله های با قطر 51 مقاومت بالایی دارند. به همین علت برای ساخت دسته و پایه نرده استیل در دکوراسیون ساختمان از آن استفاده می کنند.
لوله های استیل 304 با قطر 38 برای ساخت پایه و دستگیره نرده استیل راه پله، پنجره، استخر و ... به کار می روند. از لوله های با قطر 25 و 16 برای ساخت میله های افقی در نرده استیل راه پله و پنجره استفاده می کنند.
خرید لوله استیل
خرید لوله استیل باید با توجه به نوع کاربری آن انجام شود. به این معنی که اول باید بدانید لوله استیل را برای چه کاری خریداری می کنید. به این ترتیب، قطر، اندازه و ضخامت لوله را مشخص کنید. با این کار می توانید وزن لوله استیل 304 را متناسب با کار خود انتخاب نمایید.
اگر لوله باید فشار زیادی را تحمل کند، باید لوله هایی با ضخامت بالا را انتخاب کنید. در این حالت وزن لوله هم بیشتر می شود.
قیمت لوله استیل 304
قیمت این لوله ثابت نیست و به فاکتورهای مختلفی مانند سایز، ضخامت، کیفیت، برند، نوسانات نرخ ارز، قطر لوله و ... بستگی دارد.
لوله استیل صنایع شیری 304
معمولا در صنایع غذایی، دارویی و فراورده های شیری از لوله های استیل 304 استفاده می شود
انواع لوله های استیل مورد استفاده در صنایع غذایی
از لوله هایی که در صنایع غذایی به کارمی روند می توان به لوله های استیل سایز 16 ، 25، 38، 51، 73 و 102 میلی متر اشاره کرد. لوله های استیل سایز 25، 73 و 102 در صنایع شیری کاربرد بیشتری دارند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۲:۱۳ توسط:blog موضوع: نظرات (0)